Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Rulatootja andis EV100 logo kasutamiseks rohelise tule

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Vasakul EV100 logo, paremal rulatootja Plan B logo | FOTO: Google

​EV100 ja rulatootja Plan B logode sarnasust on raske mitte märgata. EV100 meeskond on sarnasusest teadlik ja sai ka rulatootjalt sümboli kasutamiseks rohelise tule.

Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks strateegilise disaini agentuurilt Identity tellitud logo on juba juubelieelsel aastal nii linnaruumis kui ka internetikeskkonnas palju märgata. Asjatundjad võivad tähele panna ka äärmiselt suurt sarnasust 1991. aastal asutatud rulatootja Plan B logoga.

EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneli Ohvril ütles, et on sarnasusest Ameerika Ühendriikide rulafirmaga teadlik ning see oli teada juba siis, kui logo välja valiti.

Plan B-l ei olnud Ohvrili sõnul selle vastu mitte midagi, et EV100 sellist logo kannab. «Me kirjutasime, et meil on nüüd selline plaan, ja pigem tundus, et see asi neile meeldis,» lausus turundus- ja kommunikatsioonijuht.

Ohvril ütles, et logo väljavalimiseks tehti analüüs, kas sellesarnaseid logosid on maailmas olemas.

«Žürii üksmeelne otsus oli, et need ei sega üksteist, kuna on niivõrd erineva sihtgrupiga ja geograafiliselt väga kauged,» ütles ta.

«Kuna mõlemad põhinevad väga lihtsal geomeetrial, siis esmapilgul sarnasus on, aga nad kommunikeerivad nii erinevaid lugusid. Plan B puhul on ta rulalaud, Eesti Vabariik 100 puhul on ta number üks ja kaks nulli ehk 100 ja meie sünniaasta 18,» selgitas Ohvril.

Tagasi üles