Kas Eesti reklaamitegijad tõesti irvitavad meie üle?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
15. mai 2012 00:00
Neli reklaamitegijat teevad kehva mängu juures rõõmsat nägu. Vasakult Madis Ots, Magnus Lužkov, Jana Koppel ja Rain Pikand. | FOTO: Laura Oks

Ülehomme Pärnus toimuva Eesti reklaamitööstuse suursündmuse, Kuldmuna galaõhtu eel lõi reklaamikogukond käärima. Turundusportaalis Best Marketing süüdistas reklaamiagentuuri Optimist tegevjuht Magnus Lužkov oma kolleege selles, et Eesti telereklaamide käekiri ongi tavainimese üle irvitamine. Siim Pütsepp agentuurist Rakett nimetas Kuldmuna konkurssi rahvuslikuks pullimeeste mõõduvõtmise kohaks. Asja uurimiseks kutsus Postimees kokku vestlusringi, kus hetkeseisu vaagisid Jana Koppel (DDB, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) juhatuse liige), Rain Pikand (kelle agentuur Division on läbi aegade kõige enam Kuldmune võitnud ja enim kordi aasta agentuuriks valitud), Madis Ots (Brilliant, tänavuse Kuldmuna tele- ja raadioreklaamide žürii esimees) ja teema algataja Lužkov. Kuldmuna tänavusi finaliste saab vaadata siin: http://www.kuldmuna.ee/

Edasi lugemiseks liitu tasulise Postimehega

Oled juba lugeja? LOGI SISSE või SEO PABERLEHE TELLIMUS
KUUPILET
5.99 € /kuu
TELLI KUUPILET
PÄEVAPILET
3.99 € /päev
TELLI PÄEVAPILET
SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL