Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Meedia

:

Kas Eesti reklaamitegijad tõesti irvitavad meie üle?

Postimees

Ülehomme Pärnus toimuva Eesti reklaamitööstuse suursündmuse, Kuldmuna galaõhtu eel lõi reklaamikogukond käärima. Turundusportaalis Best Marketing süüdistas reklaamiagentuuri Optimist tegevjuht Magnus Lužkov oma kolleege selles, et Eesti telereklaamide käekiri ongi tavainimese üle irvitamine. Siim Pütsepp agentuurist Rakett nimetas Kuldmuna konkurssi rahvuslikuks pullimeeste mõõduvõtmise kohaks. Asja uurimiseks kutsus Postimees kokku vestlusringi, kus hetkeseisu vaagisid Jana Koppel (DDB, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) juhatuse liige), Rain Pikand (kelle agentuur Division on läbi aegade kõige enam Kuldmune võitnud ja enim kordi aasta agentuuriks valitud), Madis Ots (Brilliant, tänavuse Kuldmuna tele- ja raadioreklaamide žürii esimees) ja teema algataja Lužkov. Kuldmuna tänavusi finaliste saab vaadata siin: http://www.kuldmuna.ee/

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:reklaamikonkursskuldmunareklaamtelereklaam
Samal teemal
ARVAMUS
NÄDALA NÄOD
SPORT
AK
ARTER
ARVAMUS
SPORT
TARTU
ARVAMUS
SPORT
TARTU
ARVAMUS
Viimased uudised
POSTIMEES.eeKõik
Top lood
AKKõik
ArterKõik
Top kommentaarid
JuurikasKõik
Газета PlussKõik
Arhiiv