Soodustus soodustuse otsa

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma püüab kliente kampaaniaga, kus iga päev on teatud tootekategooria asjad tavahinnast 25 protsenti soodsamad.
Prisma püüab kliente kampaaniaga, kus iga päev on teatud tootekategooria asjad tavahinnast 25 protsenti soodsamad. Foto: Toomas Tatar

Konkurents toidupoodide vahel on nii tihe, et sunnib kaupmehi aina uusi sooduskampaaniaid välja mõtlema. Olgu selleks siis märksa odavama kinopileti pakkumine või lubadus, et ühel kindlal päeval tuleb näiteks mähkmete eest maksta kõigest kaks kolmandikku senisest hinnast.

«Toidu- ja esmatarbekauba sooduskampaaniad – tõsi küll, erinevate rõhuasetustega kampaania sõnumil ja kaubavalikul – toimuvad jaekettides 365 päeva aastas,» rääkis Eesti Tarbijate Ühistu turundusjuht Andres Lember. Ta rõhutas, et iga kaupmees püüab kampaaniatest maksimumi võtta, et tabada tarbijate ootusi kõige paremini. «Eks see on ka põhjus, miks mõeldakse välja uusi kampaaniasõnumeid ja värskendatakse tarbijate seas juba tuntud kampaaniaid,» rääkis Eesti suurima poeketi turundusjuht.

Lemberi sõnul ei ole kampaaniate loomises midagi enneolematut, see on tavapärane ja loomulik protsess. «Jaekettide kampaaniate eesmärk on ennekõike leida kliendi vajadusi rahuldavad atraktiivsed pakkumised, et teravas konkurentsis klient just enda poodi saada ja müüke suurendada,» rääkis Lember. «Eestimaa inimestele lähevad kampaaniad korda,» rõhutas Lember. Ta lisas, et ehkki kampaaniad hakkavad silma, tuleb lõviosa poekäibest siiski tavakaubast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles