Konkurents toidupoodide vahel on nii tihe, et sunnib kaupmehi aina uusi sooduskampaaniaid välja mõtlema. Olgu selleks siis märksa odavama kinopileti pakkumine või lubadus, et ühel kindlal päeval tuleb näiteks mähkmete eest maksta kõigest kaks kolmandikku senisest hinnast.
Tellijale
Soodustus soodustuse otsa
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Toidu- ja esmatarbekauba sooduskampaaniad – tõsi küll, erinevate rõhuasetustega kampaania sõnumil ja kaubavalikul – toimuvad jaekettides 365 päeva aastas,» rääkis Eesti Tarbijate Ühistu turundusjuht Andres Lember. Ta rõhutas, et iga kaupmees püüab kampaaniatest maksimumi võtta, et tabada tarbijate ootusi kõige paremini. «Eks see on ka põhjus, miks mõeldakse välja uusi kampaaniasõnumeid ja värskendatakse tarbijate seas juba tuntud kampaaniaid,» rääkis Eesti suurima poeketi turundusjuht.