Eestlased jäätisetööstuse uuendustega kaasa ei lähe

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Madal hind ja telereklaam mõjutavad Kristiine Prisma tootejuhi Tiina Sarapiku sõnul jäätise ostmist kõige enam.
Madal hind ja telereklaam mõjutavad Kristiine Prisma tootejuhi Tiina Sarapiku sõnul jäätise ostmist kõige enam. Foto: Jaanus Lensment

Kuigi Eesti jäätiselettide valik võtab silme eest kirjuks ja igal aastal tuuakse turule ühe uusi sorte, on magusasõbrad läbi aastate truuks jäänud paarile kindlale maitsele.

«Jäätis on toiduainetööstuses kindlasti üks kõige intensiivsema tootearendusega valdkondi,» tunnistas Premia juhatuse esimees Katre Kõvask. Igal suvel ja talvel toovad tootjad ainuüksi Eestis turule paarkümmend uudistoodet.

Samas näitab Premia kogemus, et läbi ajaloo on Eestis eelistatuimad maitsed olnud ikka vanilli-, šokolaadi-, kara­melli- ning maasikamaitseline jäätis. Kõvask lisas, et kui vaadata Eesti jäätiseleti pikkust ning pakutavaid maitsekombinatsioone, siis anname oma lahetagustele naabritele kindlasti silmad ette.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles