Sotsiaalvõrgustik Ello astub Facebooki vastu

Kuldar Kullasepp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus sotsiaalvõrgustik Ello ei nõua kasutajatelt pärisnimede kasutamist ning lubab, et ei müü kasutajate andmeid ega hakka reklaami näitama.
Uus sotsiaalvõrgustik Ello ei nõua kasutajatelt pärisnimede kasutamist ning lubab, et ei müü kasutajate andmeid ega hakka reklaami näitama. Foto: Ekraanitõmmis

Viimastel päevadel ülimalt populaarseks saanud uus suhtlusvõrgustik Ello on tekitanud tormi – vaid kutse alusel kasutatava keskkonnaga soovib igas tunnis liituda 35 000 inimest. Ukse taga on järjekorras rohkem inimesi kui keskkonnaga liitunud on.

Ello suure populaarsuse taga on jõuline vastandumine Facebookile. Olles avaldanud soovi keskkonnaga liituda, on võimalik kirjutada alla manifestile, kus Facebookile heidetakse ette inimeste kohta kogutud andmete põhjal reklaami müümist. Ello asutajate sõnul on Facebook oma kasutajad lihtsalt müüki pannud ja rikastub nende arvelt.

Sõltumatu ja reklaamimüügita keskkond Ello on meelitanud ligi suure hulga inimesi, kellele Facebooki ärimudel meeltmööda ei ole. Sotsiaalmeediaekspert Nathan Jurgensoni sõnul on Ello edu taga värske lähenemine sotsiaalvõrgustikule, vahendas portaal NDTV. «Me oleme jõudnud järeldusele, et sotsiaalmeedia esiletõus on andnud meie kohta liiga palju infot liiga väheste inimeste kätte ja on aeg tuua sellesse kasvõi väikesi muutusi,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles