Poeketid teevad andmete süvaanalüüsis esimesi samme

Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tänapäeval on pea kõigil Eestigi poekettidel oma lojaalsusprogrammid ja kliendikaardid, mille abil kogutakse samuti klientide kohta tohutult andmeid. Taotluses antakse poele oma detailsed isikuandmed ja luba jälgida oma oste.

Kõige selgemalt on klientide andmete analüüsiga silma paistnud Rimi, kes paigaldas mõni aeg tagasi poodidesse terminalid, kust kliendid saavad vastavalt oma eelmistele ostudele personaalseid sooduspakkumisi.

Ettevõtte pressiesindaja Katrin Bats ütles, et kliendid on Rimi terminali hästi vastu võtnud. «Oleme terminalis kasutatavaid võimalusi aastate jooksul pidevalt täiendanud ning see töö jätkub. Näiteks on väga edukaks kujunenud sooduskupongid, mida aeg-ajalt vaid parimatele klientidele terminalist jagame,» kirjeldas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles