Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >
Postimees 160 Juubeli puhul loe seda lugu tasuta!

Valitsusasutused võtavad uue brändi kasutusele

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Asko Künnapi kavand. | FOTO: www.valitsus.ee

Eesti uut brändi hakatakse kindlasti kasutama ka valitsuskommunikatsioonis, kinnitas riigikantselei sümboolikanõunik.

Sümboolikanõunik Gert Uiboaed selgitas, et Eesti bränd on loodud Eesti tutvustamiseks ja see täiendab valitsusasutuste juba loodud ühist visuaalset kommunikatsioonikeelt.

Uiboaed kinnitas, et valitsusasutused hakkavad Eesti brändi kasutama ka riigi tutvustamisel. Täpsemad brändi kasutamise võimalused räägitakse EASi disainimeeskonnaga läbi rakendusmaterjali loomise käigus eeldatavasti veebruariks.

Eesti valitsusasutused alustasid 2014. aasta algul üleminekut ühisele visuaalsele identiteedile, mis põhines riigivapil ja sellest tuletatud kolme lõviga logol. Visuaalse identiteedi välja töötanud disainimeeskonna loovjuht Kristian Kirsfeldt märkis toona, et tegu oli seni suurima identiteedivahetuse projektiga Eestis. Kõigile valitsusasutustele loodi ühesuguse kujundusega logod, lisaks enam kui 80 erinevat kujundusmalli või -näidist.

Ühisele visuaalsele identiteedile üleminekut hakati ette valmistama 2011. aastal, kui otsustati ühendada ministeeriumide veebilehed ühtseks valitsusportaaliks ja tekkis vajadus valitsusasutuste visuaalset identiteeti ühtlustada.

Tagasi üles